piątek, 24 maja 2013

Wiki i miłość do jeździectwa

Cześć mam na imię Wiktoria. Pragnę opowiedzieć o moim talencie, nie to że mój jest taki super ale dla was wasze talenty są najlepsze i na pewno tak jest. Ale mój talent jest dla mnie wyjątkowy, bo to moja pasja. Ja z nauki nie mam szczególnych wyróżnień, ale za to uwielbiam jeździć konno. Super się czuje grając na boisku w piłkę nożną i ręczną. Może niektórzy nie znają tańca Zumba, bo to jest taniec dla kobiet o wiele starszych  ode mnie, ale ja uwielbiam to tańczyć i nie obchodzi mnie co inni o tym myślą.                                                                                
 A jeśli myślicie że to konik na biegunach  to się z wami nie zgodzę.                                            
Umiem również jeździć bryczką.                                                                   
To nie takie łatwe na jakie się wydaje,  bo ja na początku też miałam z tym problem.   
Kiedy tańczę to czuję jak wypełnia  mnie  szczęście,  to tak samo jak jazda konna.                           
To zdjęcie przedstawia mego wirtualnego nauczyciela Beta z gry Zumba. 

                          
                                                                                                             
Mam dużo zdjęć które robił mój tata, był odważny bo meszki były wszędzie a on stał w jednym miejscu! Tego dnia skakałam na koniu Ciapie. Wtedy skakałam kopertę, stacjonatę a raz okser. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz