piątek, 24 maja 2013

Kolekcje, rysunki, sporty i moje talenty



Nazywam się Andrzej Znidericz i chodzę do klasy 6A.
Umiem rozmawiać po angielsku, ponieważ moja rodzina jest z Anglii,  startowałem już 3 konkursach i zdobyłem 3 miejsce w Polsce. Niedługo będą kolejne. Moje hobby to kolekcjonowanie figur wojskowych. Kupuję je w częściach, potem sklejam i maluję. Jest to trudne, bo figurki mają dużo małych szczegółów, ale bardzo to lubię…






Umiem strzelać z łuku. Byłem nawet dwa razy na zawodach, w których zdobyłem 4 miejsce. 
Chodziłem też na judo przez 4 lata i zdobyłem wiele medali. Później chodziłem na taekwondo i jeszcze na MMA. Lubię wszystkie sporty a zwłaszcza sztuki walki. Kocham jeździć na deskorolce, na rolkach i na rowerze. 



Lubię też grać w Amerykański Football.

Kocham czytać książki i już wiele  ich przeczytałem.Gram na pianinie tyle ile pamiętam i wydaje mi się że jestem w tym dobry…
Bardzo lubię rysować, ale jeszcze się uczę różnych technik.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz